Dag 12, 27 juli. McCartey. Bergen en een enorme gl - Reisverslag uit McCarthy, Verenigde Staten van Dirja Masmeijer - WaarBenJij.nu Dag 12, 27 juli. McCartey. Bergen en een enorme gl - Reisverslag uit McCarthy, Verenigde Staten van Dirja Masmeijer - WaarBenJij.nu

Dag 12, 27 juli. McCartey. Bergen en een enorme gl

Door: Dirja

Blijf op de hoogte en volg Dirja

30 Juli 2014 | Verenigde Staten, McCarthy

Om 11.00uur verlieten we de drukte en gingen we de natuur in. Over de hobbelige weg reden we richting McCartey. Een volgend deel van het Wrangell St. Elias national park. Om 17.00 uur kwamen we hier aan en konden we de excursies boeken. Morgen staat er een gletsjerhike van vijf uur op het programma. Daarna een excursie door het stadje met de kopermijn.
We slapen in leuke huisjes met een prachtig uitzicht.
Over twee grote loopbruggen kwam je in het kleine dorpje Kennicot. Prachtig dat uitzicht op de gletsjer!! Hier heb ik heel luxe gegeten bij de golden saloon. Even geen vette troep en grote borden vol.