24 juli, Dag 9. Na Inspanning komt ontspanning - Reisverslag uit Chena Hot Springs, Verenigde Staten van Dirja Masmeijer - WaarBenJij.nu 24 juli, Dag 9. Na Inspanning komt ontspanning - Reisverslag uit Chena Hot Springs, Verenigde Staten van Dirja Masmeijer - WaarBenJij.nu

24 juli, Dag 9. Na Inspanning komt ontspanning

Door: Dirja

Blijf op de hoogte en volg Dirja

26 Juli 2014 | Verenigde Staten, Chena Hot Springs

Deze dag begon met veel regen helaas, maar het had ook zijn voordelen, hier later meer over. Na een stevig ontbijt (ik heb de manier gevonden om aan te komen) kan de hike beginnen. Een mooie wandeling door de bossen. Samen met Mark en Sebastiaan loop ik over de modderpaadjes. Het was erg drassig geworden dus ik zag er niet echt schoon meer uit. Door de vele regen ontstond er in het bos een waterval. De paadjes die door de creek lopen waren allemaal kleine watervalletjes geworden. Na anderhalf uur kwam ik uit het bos als een soort moddermonster.
Het was tijd om de Hot Spring te proberen. Een heerlijke warmwaterbron waar ik heel de middag in heb liggen poedelen.
Heerlijk die ontspanning! Na het avondeten ging ik er weer terug in. Het was nog heter geworden, het was bijna niet te doen zo heet. Maar niet zeuren, je moet wel wat over hebben voor wat ontspanning! Om half tien was het mooi geweest en was het tijd om naar bed te gaan. De volgende dag staat een dagje North Pole op het programma. Ik moet natuurlijk wel uitgerust bij de kerstman op schoot.

  • 26 Juli 2014 - 10:38

    Jetty:

    Hee Dir, ben benieuwd naar de foto's van het moddermonster!X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dirja

Dirja's versie van Into The Wild!!

Actief sinds 11 Juli 2014
Verslag gelezen: 133
Totaal aantal bezoekers 4899

Voorgaande reizen:

16 Juli 2014 - 05 Augustus 2014

Rondreis Alaska

Landen bezocht: