Dag 7, 22 juli. Hiken door Denali - Reisverslag uit Denali, Verenigde Staten van Dirja Masmeijer - WaarBenJij.nu Dag 7, 22 juli. Hiken door Denali - Reisverslag uit Denali, Verenigde Staten van Dirja Masmeijer - WaarBenJij.nu

Dag 7, 22 juli. Hiken door Denali

Door: Dirja

Blijf op de hoogte en volg Dirja

23 Juli 2014 | Verenigde Staten, Denali

Deze dag bestond weer uit een dagje Denali national park. Met de bus werden we in het park afgezet en de mooie wandeling kon beginnen. Geen busrit vandaag maar lekker 4 uur wandelen. Gisteren hebben we instructies gehad van de park ranger. Veel praten dan blijft de beer op afstand. Je kan het vast al raden... Geen beer gezien natuurlijk, dat praten kan je wel aan mij overlaten. Daar was de groep overigens erg blij mee :-).
Het was erg mooi weer deze dag, dus een lekker kleurtje opgedaan en een paar muggenbeten rijker. Lopen door dit park maakt je wel erg klein.
De avond sloten we af bij de bierbrouwerij. Ik was even een echte Alaskian woman. De spareribs waren huge maar echt heerlijk!!

• 25 Juli 2014 - 12:59

Jetty:

Hee Dir,
    Je bent lekker aan het eten. Alles is groot en veel. Ben benieuwd of ik je in september nog herken. Liefs.