Awesome Alaska!! - Reisverslag uit Anchorage, Verenigde Staten van Dirja Masmeijer - WaarBenJij.nu Awesome Alaska!! - Reisverslag uit Anchorage, Verenigde Staten van Dirja Masmeijer - WaarBenJij.nu

Awesome Alaska!!

Door: Dirja

Blijf op de hoogte en volg Dirja

20 Juli 2014 | Verenigde Staten, Anchorage

Dag 2, 17 juli. Awesome Alaska!!

Dag 2 was een vrije dag om zelf te besteden. Na een kort nachtje was het tijd om Anchorage te verkennen. Bij het hotel is er een mooi groot meer wat Lake Hood heet waar alle watervliegtuigen landen en opstijgen. De mensen hier hebben een watervliegtuig om zich te verplaatsen, hier in Nederland hebben we gewoon de fiets.
Met de bus werden we afgezet in het centrum van Anchorage. Met de trolley kregen we een stadstour. Ik was een half uur lang zo gekke toerist in een rode bus vol met Amerikanen. Gelukkig duurde dit maar een half uur! In Anchorage was niet heel veel te doen dus een lekkere lunch in het hardrock café was een prima bezigheid. De souvenirwinkels werden afgestruind en meer was er eerlijk gezegd niet te doen. Dus maar weer even het hardrock café in voor een drankje. Het was erg gezellig en door het vele lachen zijn me buikspieren weer goed getraind. Om 19.00 uur gingen we met de yellow cab terug naar het Longhouse Hotel.
Bij het hotel zat een leuk restaurant the Fancy Moose waar je lekker aan het meer je soepje kon eten. Om 21.30 was het tijd om terug gaan naar het hotel. De volgende dag moeten we om 8.30 klaarstaan voor de busreis naar Hatcher Pass.